mijn bestelling

Klik hier om de status van je bestelling te zien
Heeft dit je geholpen?
Je kunt je bestelling binnen twee uur na het bestellen annuleren bij 'mijn bestellingen' in je account. Hierna wordt jouw bestelling automatisch in productie genomen en is annuleren niet meer mogelijk. 
Heeft dit je geholpen?
Wanneer je voor thuis leveren kiest kun je in stap 2 'bestelling afronden' klikken op 'wijzigen' naast het bezorgadres, hier kun je het gewenste adres invullen. Het is helaas niet mogelijk om het bezorgadres te wijzigen na het bestellen.
Heeft dit je geholpen?
Indien je product al eerder is gemaakt en opgeslagen kun je deze opnieuw openen en bestellen. Klik op en volg de instructies. Je product dat verschijnt in een lijst met eerder gemaakte producten. Daarna kun je het product nogmaals bestellen
Heeft dit je geholpen?
Van elke bestelling sturen we naar het opgegeven e-mailadres een bevestiging.Het kan zijn dat deze soms pas na een half uur of later binnenkomt. Dit heeft kan te maken hebben met de betaalservice die de terugmelding van betaling niet altijd direct aan ons doorgeeft. Ook kan het zijn dat onze bevestigingsmail door je internetprovider als spam wordt gezien. Indien je een bestelling geplaatst hebt en geen bevestigingsmail ontvangen hebt kijk dan bij mijn bestellingen of je bestelling bij ons aangekomen is. Ben je niet zeker, bel dan onze klantenservice.

LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Heeft dit je geholpen?
Je kunt vanuit je winkelmandje elk product nog aanpassen door op de productregel te klikken of door het aantal aan te passen. Na het definitief maken van je bestelling kunnen er geen wijzigingen meer gemaakt worden
Heeft dit je geholpen?
terug naar overzicht