terug naar overzicht

fotoboek waardebon

Ja, natuurlijk mag jezelf ook van de hoge korting gebruik maken. Koop de waardebon en wacht op de e-mail met de bijlage. In de bijlage vind je een code die direct te gebruiken is. Let op; er blijft geen restwaarde over.
Ja, je kunt altijd de waardebon gebruiken. De restwaarde, in dit geval 2,35, vervalt echter wel.

Nee, helaas is de code op de fotoboek waardebon alleen toepasbaar op alle fotoboeken van HEMA.

Ja, het bedrag van de waardebon wordt van het totaal bedrag van de bestelling afgehaald mits de fotoboeken in één order besteld worden. Als het je niet lukt om meerdere fotoboeken in één keer te bestellen, neem dan contact op met de servicedesk (02 - 514 38 59).
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces kun je dan het e-mailadres van jouw oom invullen en de bon wordt dan naar hem gestuurd. Jij ontvangt een e-mail als jouw oom de mail heeft ontvangen.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn. Als je wel andere e-mails ontvangt, kunnen we uitsluiten dat er een storing is bij de internetprovider. Het kan zijn dat de mail van HEMA in jouw spamfolder binnenkomt, controleer daarom in ieder geval jouw spamfolder. Als dit niet het geval is, kan er een storing zijn aan onze kant. Tijdens kantooruren kan je bellen met 02 - 514 38 59 en kies je in het menu voor ‘1’. De servicedesk kan met jouw gegevens controleren wat er aan de hand is. Is het niet tijdens de kantooruren, kun je via het contactformulier je vraag stellen. Je vraag wordt dan in behandeling genomen. Geef goed aan dat het gaat om een aankoop van een fotoboek waardebon.

Nee, dit is niet mogelijk. De code van de waardebon is alleen in het online bestelproces te gebruiken.

De oorzaak dat de code onbekend is, kan verschillend zijn. Zo kan er iemand gebruik gemaakt hebben van jouw code (code is namelijk eenmalig geldig, let daarop dat niemand misbruik maakt van jouw code), code is niet juist ingevoerd in het juiste veld (let op hoofdlettergebruik), code is onbekend in ons systeem etc. Neem in dit geval contact op met de servicedesk, telefoon 02 - 514 38 79 contactformulier, en geef aan dat jouw code niet werkt. Bestel het fotoboek niet zonder een werkende code, reden zie antwoord vorige vraag.
Ja, je kunt alle fotoboeken bestellen met de waardebon.
Ja, je kunt de bon printen en weggeven of de mail met de bijlage doorsturen aan wie je wilt.
Nee, je kunt geen gebruik maken van twee aanbiedingen op één bestelling. Je kunt derhalve ook maar één (actie)code per bestelling invullen.
Ja, neem contact op met onze servicedesk en zij zullen u een (nieuwe) bon opsturen. Via de telefoon tijdens kantooruren 02 - 514 38 79.Uw oude code zal dan geblokkeerd worden.
Er zijn drie bedragen beschikbaar namelijk 50, 100 en 150 euro. Je betaalt respectievelijk maar 40 ipv 50, 75 ipv 100 en 105 ipv 150. De korting loopt dus op tot 30%.
terug naar overzicht