terug naar overzicht

mijn bestelling/ algemene vragen

Klik hier om de status van je bestelling te zien
Wij vinden het enorm vervelend als je niet tevreden bent met je product. Bij HEMA streven we ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Het zou fijn zijn als je je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe kan voegen. Klik hier om naar de servicepagina te gaan
Nee dat is niet mogelijk. Per bestelling kan je één actiecode invoeren.
Indien je nog niet hebt betaald kun je het bestelproces afsluiten en na aanpassingen de bestelling opnieuw plaatsen. Als je een betalingsherinnering ontvangt van de niet voltooide bestelling kun je die in dit geval negeren. Mocht je al betaald hebben dan kun je helaas niets meer aan de inhoud van de bestelling veranderen.
Je krijgt tijdens het bestelproces een aantal stappen waarmee je terug kan naar de software om je product aan te passen. Wanneer je de bestelling definitief hebt gemaakt kan helaas niet meer geannuleerd worden. Je fotobestelling wordt direct doorgestuurd en in productie genomen.
Je kunt vanuit je winkelmandje elk product nog aanpassen door op de productregel te klikken of door het aantal aan te passen. Na het definitief maken van je bestelling kunnen er geen wijzigingen meer gemaakt worden
Ja je kunt verschillende fotoproducten in één keer bestellen. Vanuit het winkelmandje kun je via de blauwe topnavigatie of onderaan de pagina via de knop ‘verder winkelen’ terug naar de fotowebsite en een ander fotoproduct gaan maken.
Voor alle producten geldt dat wij ze binnen 4 werkdagen verzenden, tenzij anders aangegeven. Dit gebeurt via een geautomatiseerd proces dat we niet kunnen versnellen. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Wanneer je voor thuis leveren kiest kun je in stap 2 “bestelling afronden” klikken op wijzigen naast het bezorgadres, hier kun je het gewenste adres invullen. Wil je het adres na het bestellen nog wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantendienst, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Indien je product al eerder is gemaakt en opgeslagen kun je deze opnieuw openen en bestellen. Klik op en volg de instructies. Je product dat verschijnt in een lijst met eerder gemaakte producten. Daarna kun je het product nogmaals bestellen
Let goed op dat je de code exact overtikt. Beter is om deze te knippen en te plakken. Let ook op hoofdletters, cijfers en verbindingsstreepjes. Werkt het toch niet, neem dan contact op met de klantenservice
Controleer eerst of het e-mailadres en wachtwoord goed zijn ingevuld. Werkt het nog niet, klik dan op wachtwoord vergeten. Je ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructie om je wachtwoord te resetten. Lees de instructie nauwkeurig en volg deze op. Indien je nu nog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.
Van elke bestelling sturen we naar het opgegeven e-mailadres een bevestiging.Het kan zijn dat deze soms pas na een half uur of later binnenkomt. Dit heeft kan te maken hebben met de betaalservice die de terugmelding van betaling niet altijd direct aan ons doorgeeft. Ook kan het zijn dat onze bevestigingsmail door je internetprovider als spam wordt gezien. Indien je een bestelling geplaatst hebt en geen bevestigingsmail ontvangen hebt kijk dan bij mijn bestellingen of je bestelling bij ons aangekomen is. Ben je niet zeker, bel dan onze klantenservice.

LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Tijdens het bestelproces kom je vanzelf het invulveld voor de actiecode tegen. Wanneer je de bestelling bevestigd hebt kun je de code niet meer invullen. Let dus op dat je alleen maar bevestigd als je deze eerder ingevuld hebt. Achteraf is het niet meer mogelijk om de actiecode te laten verrekenen.
terug naar overzicht