Bij HEMA fotoservice willen we altijd de beste service bieden. Dit geldt ook voor onze fotosoftware. Daarom zijn we in januari 2024 overgestapt naar nieuwe fotosoftware voor sommige producten.  

veel gestelde vragen

Ik heb een e-mail ontvangen dat HEMA overstapt op nieuwe fotosoftware. Per wanneer gaat dat in? 
HEMA is in januari 2024 geleidelijk overgestapt naar nieuwe fotosoftware. Jij hebt gebruikt gemaakt van de oude software, daarom hebben wij je eerder gemaild. Tot 15 januari was het geen probleem om je fotoproject zonder probleem af te ronden en opnieuw te bestellen. Na 15 januari zijn we geleidelijk overgestapt naar de nieuwe software en is bestellen inmiddels niet meer mogelijk. Je wordt automatisch naar de nieuwe software gelinkt via onze website. 

Waarom stapt HEMA gedeeltelijk over op nieuwe fotosoftware?
Bij HEMA willen we altijd de beste service bieden. Dit geldt ook voor onze fotosoftware. Om ervoor te zorgen dat we dit in de toekomst kunnen blijven bieden, hebben we hierin aanpassingen te doen. 

Blijft het fotoproducten assortiment hetzelfde met de overstap naar de nieuwe fotosoftware?
Met de overstap naar nieuwe fotosoftware konden niet alle fotoproducten hetzelfde blijven. De meeste veranderingen zitten in het fotoboeken assortiment. De afmetingen van de fotoboeken zijn enigszins aangepast en sommige varianten zijn uit het assortiment gegaan. 

Wat gebeurt er met mijn opgeslagen fotoprojecten?
Die blijven opgeslagen, zoals je van ons gewend bent, tenzij wij jou hierover hebben gemaild. Heb je eerder een mail ontvangen? Dan heb jij mogelijk een fotoproject gemaakt in software die we vernieuwd hebben. Vanwege de overstap naar nieuwe software kun je eind januari 2024 je fotoprojecten niet meer openen. 

Ik heb in het verleden een fotoboek of ander fotoproduct besteld. Kan ik die nog een keer bestellen?
Met het vernieuwen van de fotosoftware kan je het merendeel opnieuw bestellen op elk moment binnen de bewaartermijn van 1,5 jaar. We vragen je dan wel om het fotoboek na te lopen of het fotoboek nog naar wens is. In sommige gevallen kan dit niet zomaar, we hebben je daar dan eerder over gemaild. 

Kan ik een PDF of e-book van mijn fotoboek bestellen?
Je kan momenteel geen PDF of e-book van jouw fotoboek bestellen. 

Kan ik met de nieuwe fotosoftware dezelfde producten maken als met de huidige fotosoftware?
Ja, met de nieuwe fotosoftware kun je het overgrote deel van de huidige fotoproducten blijven maken. Wel passen we een deel van het assortiment aan en zullen we ook nieuwe fotoproducten toevoegen.

Kan ik met de overgang naar de nieuwe fotoservices mijn analoge foto’s nog steeds laten ontwikkelen en foto’s en video’s laten digitaliseren?
Helaas kunnen we je deze dienst tijdelijk niet aanbieden, vanwege wat ingrijpendere procesaanpassingen. Uiteraard streven wij ernaar deze diensten zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te maken, echter is het momenteel niet duidelijk wanneer dat gaat zijn. Zodra wij weten wanneer we deze diensten wel weer beschikbaar hebben, zullen wij daarover communiceren.

Staat jouw vraag en antwoord er niet bij?

Neem dan contact op met de klantenservice via 02 - 514 38 79. We helpen je graag verder