veelgestelde vragen
actuele vragen
wat zijn de levertijden voor alle fotobestellingen?
kan ik mijn afgeronde fotoproject opnieuw bestellen?
hoelang duurt het voordat ik mijn bestelde verzendenvelop ontvang voor ontwikkelen/afdrukken of digitaliseren?
komen losse fotobladen weer terug in het assortiment?
kan ik bij mijn fotobestelling nog een e-book of pdf bestellen?
waar staan mijn digitale bestanden en wat is de levertijd?
mijn bestelling
waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
kan ik mijn fotobestelling annuleren?
Ik woon in Luxemburg. Kan ik ook een bestelling plaatsen?
kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
waar vind ik een overzicht van mijn online fotobestellingen?
ik heb geen bevestiging mail van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
kan ik de inhoud van mijn bestelling nog veranderen?
wat zijn de levertijden voor alle fotobestellingen?
ik kan niet inloggen. Wat nu?
is het mogelijk om het fotoproduct met spoed te verzenden?
kan ik verschillende fotoproducten in één keer bestellen?
kan ik mijn bestelde fotoproducten retourneren?
ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar is, wanneer kan ik deze ophalen?
wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?
fotosoftware
hoe maak ik een foto transparant?
hoe verwijder ik een pagina uit mijn fotoboek?
hoe kan ik tijdens het ontwerpen de product opties van mijn fotoboek wijzigen?
kan ik de foto's uit mijn oude fotosoftware nog terughalen?
kan ik een tekst op de rug van mijn fotoboek plaatsen?
waarom krijg ik een foutmelding over een lege pagina?
kan ik een foto als achtergrond op de volledig opengeslagen pagina plaatsen?
acties
fotoboeken
kan ik een digitale versie van mijn gemaakte fotoboek bestellen?
hoe maak ik een foto op de achtergrond transparant?
hoe verwijder ik (lege) pagina's uit mijn fotoboek?
kan ik een eigen indeling opslaan om later opnieuw te gebruiken?
kan ik een tekstopmaak van een pagina toepassen op mijn hele fotoboek?
hoe pas ik de volgorde van mijn pagina's aan?
kan ik een fotoboek een maatje groter of kleiner maken?
kan ik mijn eigen foto op als achtergrond op een pagina plaatsen?
worden HEIC bestanden (Apple) ondersteund voor het maken van mijn fotoboek?
foto's afdrukken
fotorolletje/wegwerpcamera en digitaliseren
kan ik mijn bestelling thuis laten bezorgen?
hoe betaal ik mijn analoge bestelling?
kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen en daar ook betalen?
hoe lever ik de materialen zoals een fotorolletje of wegwerpcamera in die ik wil laten ontwikkelen of afdrukken?
kan ik mijn verzendverpakking bij een HEMA winkel inleveren?
wat zijn de levertijden van analoog ontwikkelen en afdrukken?
kan ik mijn bestelling ook volgen?
wanneer ontvang je de verzend envelop?
wat moet ik doen als ik de QR Code op de verzendverpakking niet kan scannen?
kan je een thuislevering annuleren als de verzendenvelop al is besteld en betaald?
kan ik mijn bestelling in een HEMA winkel ophalen en daar ook betalen?
hoe lever ik materialen in die ik wil laten digitaliseren?
wat zijn de levertijden van digitaliseren?
kan ik meerdere digitale bestanden ontvangen?
foto klantenservice
telefoon: 025 14 38 79
openingstijden:
op werkdagen van 8:30 - 21.00 uur
op zaterdag van 9:00 - 18:00 uur
op zondag gesloten