veelgestelde vragen
Wil je ons iets vragen? Neem dan eerst een kijkje tussen de veelgestelde vragen.
actuele vragen
- wat zijn de levertijden voor alle fotobestellingen?
- kan ik mijn afgeronde fotoproject opnieuw bestellen?
- hoelang duurt het voordat ik mijn bestelde verzendenvelop ontvang voor ontwikkelen/afdrukken of digitaliseren?
- komen losse fotobladen weer terug in het assortiment?
- kan ik bij mijn fotobestelling nog een e-book of pdf bestellen?
- waar staan mijn digitale bestanden en wat is de levertijd?
mijn bestelling
- waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
- kan ik mijn fotobestelling annuleren?
- Ik woon in Luxemburg. Kan ik ook een bestelling plaatsen?
- kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
- waar vind ik een overzicht van mijn online fotobestellingen?
- ik heb geen bevestiging mail van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
- kan ik de inhoud van mijn bestelling nog veranderen?
- wat zijn de levertijden voor alle fotobestellingen?
- ik kan niet inloggen. Wat nu?
- is het mogelijk om het fotoproduct met spoed te verzenden?
- kan ik verschillende fotoproducten in één keer bestellen?
- kan ik mijn bestelde fotoproducten retourneren?
- ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar is, wanneer kan ik deze ophalen?
- wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?
fotosoftware
- hoe maak ik een foto transparant?
- hoe verwijder ik een pagina uit mijn fotoboek?
- hoe kan ik tijdens het ontwerpen de product opties van mijn fotoboek wijzigen?
- kan ik de foto's uit mijn oude fotosoftware nog terughalen?
- kan ik een tekst op de rug van mijn fotoboek plaatsen?
- waarom krijg ik een foutmelding over een lege pagina?
- kan ik een foto als achtergrond op de volledig opengeslagen pagina plaatsen?
fotoboeken
- kan ik een digitale versie van mijn gemaakte fotoboek bestellen?
- hoe maak ik een foto op de achtergrond transparant?
- hoe verwijder ik (lege) pagina's uit mijn fotoboek?
- kan ik een eigen indeling opslaan om later opnieuw te gebruiken?
- kan ik een tekstopmaak van een pagina toepassen op mijn hele fotoboek?
- hoe pas ik de volgorde van mijn pagina's aan?
- kan ik een fotoboek een maatje groter of kleiner maken?
- kan ik mijn eigen foto op als achtergrond op een pagina plaatsen?
- worden HEIC bestanden (Apple) ondersteund voor het maken van mijn fotoboek?
fotorolletje/wegwerpcamera en digitaliseren
- kan ik mijn bestelling thuis laten bezorgen?
- hoe betaal ik mijn analoge bestelling?
- kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen en daar ook betalen?
- hoe lever ik de materialen zoals een fotorolletje of wegwerpcamera in die ik wil laten ontwikkelen of afdrukken?
- kan ik mijn verzendverpakking bij een HEMA winkel inleveren?
- wat zijn de levertijden van analoog ontwikkelen en afdrukken?
- kan ik mijn bestelling ook volgen?
- wanneer ontvang je de verzend envelop?
- wat moet ik doen als ik de QR Code op de verzendverpakking niet kan scannen?
- kan je een thuislevering annuleren als de verzendenvelop al is besteld en betaald?
- kan ik mijn bestelling in een HEMA winkel ophalen en daar ook betalen?
- hoe lever ik materialen in die ik wil laten digitaliseren?
- wat zijn de levertijden van digitaliseren?
- kan ik meerdere digitale bestanden ontvangen?
foto klantenservice
telefoon: 025 14 38 79
openingstijden:
op werkdagen van 8:30 - 21.00 uur
op zaterdag van 10:00 - 18:00 uur
op zondag gesloten
aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen:
24 december 2024 8:30 - 19:00 uur25 december 2024 gesloten
26 december 2024 gesloten
31 december 2024 8:30 - 19:00 uur
1 januari 2025 gesloten